Play Team -80 Harraste etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko, joukkueen kotipaikka on Riihimäki ja pelattava sarja Hämeen harrastesarja. Joukkueeseen kuuluu 88 jäsentä ja kalenterissa on 5 tulevaa treeniä tai peliä.

Tule pelaamaan jääkiekkoa Play Teamiin!

Olemme Riihimäen vanhin jääurheiluseura ja meillä on kolme eritasoista miesten joukkuetta. Pelaamme jääkiekkoa Eteläisen alueen 3. divisioonassa ja Stadiliigassa A-sarjassa.
Lisäksi meillä on aktiivisesti toimiva harrastejoukkue, joka on tarkoitettu hieman rauhallisemmasta pelistä pitäville kiekkoilijoille.

Meillä on hyvät joukkueiden rungot kasassa, mutta mukaan mahtuu aina myös uusia pelaajia.
Jos olet kiinnostunut hyvästä ja kohtuuhintaisesta harrastuksesta rennossa porukassa, niin ota yhteyttä petri.mattila(at)playteam.fi
Käy myös nettisivuillamme www.playteam.fi

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin tunti sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.